Volgen
Robert Ridlon
Robert Ridlon
Professor of Business Economics and Public Policy, Indiana University
Geverifieerd e-mailadres voor indiana.edu
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
Favoring the winner or loser in repeated contests
R Ridlon, J Shin
Marketing Science 32 (5), 768-785, 2013
482013
Short-term global business immersion courses: Short-term program, long-term effects?
KG Dayton, K Koster, JD Prenkert, R Ridlon
Business Horizons 61 (6), 903-911, 2018
142018
Handicapping under uncertainty in an all-pay auction
R Harbaugh, RW Ridlon
Available at SSRN 1688160, 2010
52010
Does Manufacturer Advertising Crowd‐in or Crowd‐out Retailer Advertising? An Application of an Endogenous Prize Contest with Asymmetric Players
R Ridlon
Southern Economic Journal 83 (2), 364-379, 2016
12016
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–4