Volgen
Mariet Raedts
Mariet Raedts
Assistent professor University of Antwerp | Teaching assistant Hasselt University |
Geverifieerd e-mailadres voor uhasselt.be
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
Observation of peers in learning to write. Practise and research.
G Rijlaarsdam, M Braaksma, M Couzijn, T Janssen, M Raedts, ...
Journal of writing research 1 (1), 53-83, 2008
2142008
Observational learning through video-based models: Impact on students' accuracy of self-efficacy beliefs, task knowledge and writing performances
M Raedts, G Rijlaarsdam, L Van Waes, F Daems
Writing and motivation, 219-238, 2006
742006
The effects of online customer reviews and managerial responses on travelers’ decision-making processes
I Roozen, M Raedts
Journal of Hospitality Marketing & Management 27 (8), 973-996, 2018
582018
Do verbal and visual nudges influence consumers’ choice for sustainable fashion?
I Roozen, M Raedts, L Meijburg
Journal of Global Fashion Marketing 12 (4), 327-342, 2021
442021
The effects of different types of video modelling on undergraduate students' motivation and learning in an academic writing course
M Raedts, E Van Steendam, L De Grez, J Hendrickx, C Masui
Journal of Writing Research 8 (3), 399-435, 2017
382017
English in television commercials in Belgium, France, Italy, the Netherlands and Spain
M Raedts, N Dupré, J Hendrickx, S Debrauwere
World Englishes 34 (4), 576-599, 2015
382015
The role of readers in writing development: Writing students bringing their texts to the test
G Rijlaarsdam, M Braaksma, M Couzijn, T Janssen, M Kieft, M Raedts, ...
The SAGE handbook of writing development, 436-452, 2009
372009
The power of negative publicity on the fast fashion industry
I Roozen, M Raedts
Journal of Global Fashion Marketing 11 (4), 380-396, 2020
362020
Observerend leren van peer models bij een complexe schrijftaal
M Raedts, F Daems, L Van Waes, G Rijlaarsdam
Tijdschrift voor Taalbeheersing 31 (2), 142-165, 2009
212009
The importance of country related connections in pictures and slogans for COO products in print advertisements
I Roozen, M Raedts
HUBrussel Research Paper 2013/12, 2013
202013
De doeltreffendheid van een Italiaanse versus Nederlandse slagzin in een Italiaanse wijnreclame
M Raedts, N Dupré
Dutch journal of applied linguistics 4 (1), 39-57, 2015
172015
Does institutional nation branding exist in a Singaporean context?
I Roozen, J Chia, M Raedts
Place Branding and Public Diplomacy 13 (4), 325-347, 2017
132017
The impact of negative endorser information and their facial appearance on advertising effectiveness for profit and not-for-profit organizations
I Roozen, M Raedts
Atlantic Journal of Communication 25 (2), 114-126, 2017
132017
“De terughaalactie geld alleen voor de hierboven afgebelede pizza’s geldig.” Het effect van taalfouten in product recall-advertenties
M Raedts, I Roozen
Tijdschrift voor Communicatiewetenschap 43 (3), 2015
112015
De invloed van zelfeffectiviteitsverwachtingen, taakkennis en observerend leren bij een nieuwe en complexe schrijftaak
M Raedts
102008
De effecten van verondersteld en werkelijk begrip van gemakkelijke en moeilijke Engelse slagzinnen in een gestandaardiseerde Europese reclamecampagne
M Raedts, I Roozen, I Peeters, N Dupré, J Ceuppens
Tijdschrift voor Communicatiewetenschap 44 (1), 2016
92016
The effectiveness of subtitles in cross‐cultural television commercials
M Raedts, I Roozen, E De Weerdt
World Englishes 38 (3), 387-403, 2019
82019
Van vraag tot tekst: praktische leidraad voor literatuurverslagen
M Raedts, C Masui
Uitg. Acco, 2007
82007
The Effects of language errors in service recovery communication on customers’ hotel perceptions and booking intentions
I Roozen, M Raedts
Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism 23 (3), 615-638, 2022
72022
If they can, I can! Enhancing learning through (peer) modeling in instructional video
L De Grez, E Van Steendam, M Raedts
EdMedia+ Innovate Learning, 741-745, 2014
72014
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–20