Volgen
Anna-Sophia Dersch
Anna-Sophia Dersch
Teaching and Learning with Media, Psychology, University of Gießen, Germany
Geverifieerd e-mailadres voor psychol.uni-giessen.de - Homepage
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
Wissenschaftliche Annahmen und Fehlkonzepte angehender Lehrkräfte über das Lernen mit Multimedia
A Eitel, AS Dersch, A Renkl
Unterrichtswissenschaft 47 (4), 451-474, 2019
142019
Exploring the nature of teachers’ math-gender stereotypes: The math-gender misconception questionnaire
AS Dersch, A Heyder, A Eitel
Frontiers in psychology 13, 820254, 2022
132022
Personalized refutation texts best stimulate teachers' conceptual change about multimedia learning
AS Dersch, A Renkl, A Eitel
Journal of Computer Assisted Learning 38 (4), 977-992, 2022
52022
Pre-Service teachers’ knowledge and misconceptions of learning with multimedia
A Eitel, AS Dersch, A Renkl
Unterrichtswissenschaft 47, 451-474, 2019
22019
Teachers’ Awareness Towards Math-Gender Stereotype-Reinforcing Behaviors in the Classroom: A Video Experiment
AS Dersch, A Heyder, A Eitel
Available at SSRN 4659669, 0
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–5