Nel de Jong
Nel de Jong
Verified email at uva.nl
TitleCited byYear
Fluency training in the ESL classroom: An experimental study of fluency development and proceduralization
N De Jong, CA Perfetti
Language learning 61 (2), 533-568, 2011
2072011
Can second language grammar be learned through listening?: An experimental study
N De Jong
Studies in second language acquisition 27 (2), 205-234, 2005
1152005
Similar prompts may not be similar in the performance they elicit: Examining fluency, complexity, accuracy, and lexis in narratives from five picture prompts
N de Jong, ML Vercellotti
Language Teaching Research 20 (3), 387-404, 2016
162016
Learning second language grammar by listening
N de Jong
LOT publications, 2005
122005
Second language learning of grammar: Output matters too
N de Jong
Input matters in SLA, 95-115, 2009
82009
Does time pressure help or hinder oral fluency?
N De Jong
Papers of the AnÚla 2012 Applied Linguistics Conference, 43-52, 2012
62012
A model-based approach to second-language learning of grammatical constructions
G Frishkoff, L Levin, P Pavlik, K Idemaru, N de Jong
Proceedings of the 30th conference of the cognitive science society, 916-921, 2008
62008
Norming picture story prompts for second language production research: Fluency, linguistic items, and speakers' perceptions
N De Jong, ML Vercellotti
AAAL, 2011
42011
Use and accuracy of verb complements in English L2 speech
ML Vercellotti, N de Jong
Dutch Journal of Applied Linguistics 2 (2), 243-250, 2013
32013
Grammatical structures and oral fluency in immediate task repetition
N de Jong, P Tillman
Learning language through task repetition, 43-73, 2018
12018
Hoeveel woorden zijn nodig voor B1 schrijven?: Een onderzoek met de Productieve Woordenschattoets voor het Nederlands als tweede taal (WTN-Productief)
N de Jong, L Frederiks
Les 36, 2018
12018
Papers of the AnÚla 2012 Applied Linguistics Conference
N de Jong, K Juffermans, M Keijzer, L Rasier
Eburon Uitgeverij BV, 2012
12012
Woordenschattoets Alfa
A Prins, N de Jong
2019
Van adjective tot subordinate clause: Boekbespreking: Dutch Grammar Support
L Snakkers, N de Jong
Les 36, 2018
2018
The effectiveness of Processing Instruction and the Delft Method for teaching Dutch verbal morphology
N de Jong, S van Boxtel, C Hemerik
AnÚla 2018 Conferentie Toegepaste Taalwetenschap, 2018
2018
Woordenschatomvang op niveau A2 en B1: Woordenschat en het Europees Referentiekader
L Snakkers, N de Jong
Les 36, 2018
2018
Academisch Engels onderwijs: Het belang en gebruik van vaste woordcombinaties
C Muller, N de Jong
AnÚla/VIOT Juniorendag, 2018
2018
Woordenschattoetsing bij NT2-leerders op niveau B2 en C1
N Linger, N de Jong
AnÚla/VIOT Juniorendag, 2018
2018
English Language Support Online: De aansluiting tussen feedback, leerlijnen en uitstroomeisen
N de Jong
NUT docentendag: Feedback in ons talenonderwijs, 2018
2018
English Language Support Online (ELS Online)
M Hannay, GA Dreschler, N de Jong
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20