Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken2 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
Paul H. DriessenAssistant Professor of Marketing, Radboud University NijmegenGeverifieerd e-mailadres voor fm.ru.nl
Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyGeverifieerd e-mailadres voor tue.nl
Robert A.W. KokAssociate professor of Innovation, Institute for Management Research, Radboud UniversityGeverifieerd e-mailadres voor fm.ru.nl
Patrick A.M. VermeulenRadboud University Nijmegen, Institute for Management ResearchGeverifieerd e-mailadres voor fm.ru.nl
Oliver KollUniversity of InnsbruckGeverifieerd e-mailadres voor uibk.ac.at
Jurriaan J. NijholtRotterdam School of Management, Erasmus UniversityGeverifieerd e-mailadres voor rsm.nl
JOS BENDERSNorwegian University of Science and Technology (NTNU) & KU Leuven (CESO)Geverifieerd e-mailadres voor ntnu.no
Stefan HeusinkveldAssociate Professor Radboud University NijmegenGeverifieerd e-mailadres voor ru.nl
Ashlee HumphreysAssociate Professor of Integrated Marketing Communications, Northwestern UniversityGeverifieerd e-mailadres voor northwestern.edu
Volgen
Bas Hillebrand
professor, Radboud University Nijmegen; professor, Nyenrode Business Universiteit
Geverifieerd e-mailadres voor fm.ru.nl