Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken1 artikel
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Pinar YildirimAssociate Professor of Marketing, PennGeverifieerd e-mailadres voor upenn.edu
- Christophe Van den BulteProfessor of Marketing, The Wharton School of the University of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Nikolai (Nick) RoussanovMoise Y. Safra Professor of Finance, The Wharton School, University of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Chrysanthos DellarocasAssoc Provost of Digital Learning & Innovation, Richard C. Shipley Prof of IS, Boston UniversityGeverifieerd e-mailadres voor bu.edu
- Zhenling JiangAssistant professor of marketing, Wharton School, University of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Gerard TellisMarshall School of Business, University of Southern CaliforniaGeverifieerd e-mailadres voor usc.edu
- Jihoon HongAssistant Professor of MarketingGeverifieerd e-mailadres voor asu.edu
- Joseph HarringtonProfessor Business Economics & Public Policy, The Wharton School, University of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Anthony DukesProfessor and Robert E. Brooker Chair in Marketing, University of Southern CaliforniaGeverifieerd e-mailadres voor usc.edu
- Tat ChanWashington University in St LouisGeverifieerd e-mailadres voor wustl.edu
- Linli XuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of MinnesotaGeverifieerd e-mailadres voor umn.edu
- Yi ZhuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of MinnesotaGeverifieerd e-mailadres voor umn.edu
- Joy LuCarnegie Mellon UniversityGeverifieerd e-mailadres voor andrew.cmu.edu
- Tianshu SunDean's Distinguished Chair Professor of Information Systems, Cheung Kong Graduate School of BusinessGeverifieerd e-mailadres voor ckgsb.edu.cn