Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken9 artikelen
3 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Debbie MacInnisMarshall School of Business University of Southern CaliforniaGeverifieerd e-mailadres voor usc.edu
- Simon J. BellProfessor of Marketing, University of Melbourne; Fellow, University of CambridgeGeverifieerd e-mailadres voor unimelb.edu.au
- C. Whan ParkRobert E. Brooker Professor of Marketing, University of Southern CaliforniaGeverifieerd e-mailadres voor marshall.usc.edu
- Dr Omar MerloAssociate Dean (External Relations), Imperial College Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor imperial.ac.uk
- Yeyi LiuXi'an Jiaotong UniversityGeverifieerd e-mailadres voor xjtu.edu.cn
- Yu-Ting LinUniversity of New South WalesGeverifieerd e-mailadres voor unsw.edu.au
- Matthias SeifertIE Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor ie.edu
- Gaia RuberaBocconi UniversityGeverifieerd e-mailadres voor unibocconi.it
- Tobias KretschmerProfessor of Management, LMU MunichGeverifieerd e-mailadres voor lmu.de
- HaeEun Helen ChunAssociate Professor of Services Marketing, Cornell UniversityGeverifieerd e-mailadres voor cornell.edu
- Paul TraceyProfessor of Innovation and Organization, Cambridge Judge Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor jbs.cam.ac.uk
- He (Michael) JiaThe University of Hong KongGeverifieerd e-mailadres voor hku.hk
- Rajesh ChandyProfessor of Marketing, London Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor london.edu
- Stephan M. WagnerProfessor and Chair of Logistics Management, Swiss Federal Institute of Technology Zurich (ETHGeverifieerd e-mailadres voor ethz.ch
- Rafael de HoyosThe World BankGeverifieerd e-mailadres voor worldbank.org
Volgen
Andreas B. Eisingerich
Professor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College London
Geverifieerd e-mailadres voor imperial.ac.uk