Mijn eigen profiel maken
Medeauteurs
- Beth FossenAssistant Professor of Marketing and Eli Lilly and Company Faculty Fellow, Indiana UniversityGeverifieerd e-mailadres voor indiana.edu
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Oded NetzerArthur J. Samberg Professor of Business, Columbia UniversityGeverifieerd e-mailadres voor gsb.columbia.edu
- Chang Hee ParkSchool of Management, Binghamton University (SUNY)Geverifieerd e-mailadres voor binghamton.edu
- Michael BraunSouthern Methodist UniversityGeverifieerd e-mailadres voor smu.edu
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityGeverifieerd e-mailadres voor tilburguniversity.edu
- Yuchi ZhangSanta Clara UniveristyGeverifieerd e-mailadres voor scu.edu
- Michelle AndrewsAssistant Professor of Marketing, Emory UniversityGeverifieerd e-mailadres voor emory.edu
- Robert KentUniversity of DelawareGeverifieerd e-mailadres voor udel.edu
- Robin J TannerRetired Associate Professor of Marketing, University of Wisconsin, MadisonGeverifieerd e-mailadres voor bus.wisc.edu
- Patti WilliamsWharton School, University of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Joann PeckProfessor of Marketing, University of Wisconsin - MadisonGeverifieerd e-mailadres voor bus.wisc.edu
- Ken GoldsteinProfessor, Department of Politics, University of San FranciscoGeverifieerd e-mailadres voor usfca.edu
Volgen
David Schweidel
Goizueta Business School, Emory University
Geverifieerd e-mailadres voor emory.edu - Homepage