Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken3 artikelen
4 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Kyeongheui KimSKK Graduate School of Business, Sungkyunkwan UniversityGeverifieerd e-mailadres voor skku.edu
- Gal ZaubermanYale UniversityGeverifieerd e-mailadres voor yale.edu
- John G. Lynch, Jr.University of Colorado Distinguished Professor, Leeds School of BusinessGeverifieerd e-mailadres voor colorado.edu
- Klaus WertenbrochINSEAD, Professor of Marketing and Novartis Chaired Professor of Management and the EnvironmentGeverifieerd e-mailadres voor insead.edu
- Shane FrederickProfessor of Marketing Yale School of ManagementGeverifieerd e-mailadres voor yale.edu
- Daniel Readwarwick business schoolGeverifieerd e-mailadres voor wbs.ac.uk
- Yaacov TropeNew York UniversityGeverifieerd e-mailadres voor nyu.edu
- Hean Tat KEH (郭贤达)Professor of Marketing, Monash Business School, Monash University.Geverifieerd e-mailadres voor monash.edu
- Durairaj MaheswaranNew York UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stern.nyu.edu
- Spike W. S. LeeRotman School of Management and Department of Psychology, University of TorontoGeverifieerd e-mailadres voor utoronto.ca
- Norbert SchwarzUniversity of Southern California, Provost Professor of Psychology and MarketingGeverifieerd e-mailadres voor usc.edu
Volgen
LI XIUPING
Associate Professor of Marketing, National University of Singapore
Geverifieerd e-mailadres voor nus.edu.sg