Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken2 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Pradeep ChintaguntaUniversity of Chicago, Booth School of BusinessGeverifieerd e-mailadres voor chicagobooth.edu
- Shyam GopinathKelley School of Business, Indiana UniversityGeverifieerd e-mailadres voor iu.edu
- Chad SyversonUniversity of Chicago Booth School of BusinessGeverifieerd e-mailadres voor chicagobooth.edu
- Ali HortacsuUniversity of ChicagoGeverifieerd e-mailadres voor uchicago.edu
- Gregor MatvosKellogg School of Management, Northwestern UniversityGeverifieerd e-mailadres voor kellogg.northwestern.edu
- O. Cem OzturkAssociate Professor of Marketing, University of South CarolinaGeverifieerd e-mailadres voor moore.sc.edu
- Qiang LiuAssociate Professor of Management, Purdue UniversityGeverifieerd e-mailadres voor purdue.edu
- A. Yesim OrhunUniversity of Michigan, Ross School of BusinessGeverifieerd e-mailadres voor umich.edu
- Sachin GuptaHenrietta Louis Johnson Professor of Management and Professor of Marketing, Cornell UniversityGeverifieerd e-mailadres voor cornell.edu
- Ramnath K. ChellappaAssociate Dean, Academic Director & Goizueta Term Professor, Goizueta Business School, EmoryGeverifieerd e-mailadres voor emory.edu
- Yuanyuan ChenUniversity of AlabamaGeverifieerd e-mailadres voor ua.edu
- Eelco KappeSmeal College of Business, Pennsylvania State UniveristyGeverifieerd e-mailadres voor psu.edu
- Diwas Singh KCProfessor, Emory UniversityGeverifieerd e-mailadres voor emory.edu
- TI Tongil KimAssistant Professor of Marketing, UT DallasGeverifieerd e-mailadres voor utdallas.edu
Volgen
Sriram Venkataraman
Professor of Marketing, Edward M. O’Herron Scholar, Kenan-Flagler Business School, UNC Chapel Hill
Geverifieerd e-mailadres voor kenan-flagler.unc.edu - Homepage