Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken1 artikel
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Linda LaVonne PriceProfessor of Marketing, University of WyomingGeverifieerd e-mailadres voor uwyo.edu
- Craig ThompsonProfessor of Marketing, University of Wisconsin at MadisonGeverifieerd e-mailadres voor bus.wisc.edu
- Melea PressUniversity of GlasgowGeverifieerd e-mailadres voor glasgow.ac.uk
- Søren AskegaardProfessor of marketing, University of Southern DenmarkGeverifieerd e-mailadres voor sam.sdu.dk
- Julien CaylaAssociate Professor of Marketing, Nanyang Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor ntu.edu.sg
- Risto MoisioCalifornia State University, Long BeachGeverifieerd e-mailadres voor csulb.edu
- Delphine DIONESSEC Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor essec.edu
- Dannie KjeldgaardProfessor, Dept of Business and Management, University of Southern DenmarkGeverifieerd e-mailadres voor sam.sdu.dk
- Richard WilkAnthropology Department, Indiana UniversityGeverifieerd e-mailadres voor indiana.edu
- Fleura BardhiProfessor of Marketing, Cass Business School, City, University of LondonGeverifieerd e-mailadres voor city.ac.uk
- Hope SchauProfessor of Marketing, Paul Merage School, University of California IrvineGeverifieerd e-mailadres voor ad.uci.edu
- Giana M. EckhardtProfessor of Marketing, King's College LondonGeverifieerd e-mailadres voor kcl.ac.uk
- Albert M. Muñiz, Jr.Driehaus College of Business, DePaul UniversityGeverifieerd e-mailadres voor depaul.edu
- Benjamin HartmannProfessor at School of Business, Economics, and Law ; University of GothenburgGeverifieerd e-mailadres voor handels.gu.se
- Avinash MalsheUniversity of St Thomas, MNGeverifieerd e-mailadres voor avinashmalshe.com
- Alejandro PlastinaIowa State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor iastate.edu
- Karen Norman KennedyUniversity of Alabama at Birmingham, University of New Orleans, University of South FloridaGeverifieerd e-mailadres voor uab.edu
- Anu HelkkulaSenior Research Specialist, Research Ethics, Hanken School of Economics, FinlandGeverifieerd e-mailadres voor hanken.fi
- Dwayne BallUniversity of Nebraska-LincolnGeverifieerd e-mailadres voor unl.edu
- Markus GieslerProfessor of Marketing, York University, Schulich School of BusinessGeverifieerd e-mailadres voor schulich.yorku.ca