The anonymous reviewer: The relationship between perceived expertise and the perceptions of peer feedback in higher education MA Dijks, L Brummer, D Kostons Assessment & Evaluation in Higher Education 43 (8), 1258-1271, 2018 | 59 | 2018 |
Scaffolding expository history text reading: Effects on adolescents' comprehension, self-regulation, and motivation M ter Beek, MC Opdenakker, AW Spijkerboer, L Brummer, HW Ozinga, ... Learning and Individual Differences 74, 101749, 2019 | 42 | 2019 |
Supporting secondary school students' reading comprehension in computer environments: A systematic review M ter Beek, L Brummer, AS Donker, MCJL Opdenakker Journal of Computer Assisted Learning 34 (5), 557-566, 2018 | 40 | 2018 |
Gemotiveerd, actief en zelfstandig lezen: Hoe een digitale leeromgeving zowel de leerling als de docent kan ondersteunen bij het begrijpend lezen van informatieve … M ter Beek, AW Spijkerboer, L Brummer, MC Opdenakker Rijksuniversiteit Groningen, 2018 | 4 | 2018 |
A meta-analysis of the effects of context, content, and task factors of digitally delivered instructional feedback on learning performance L Brummer, H de Boer, JM Mouw, JW Strijbos Learning Environments Research, 1-24, 2024 | | 2024 |
Unrooting the illusion of one-size-fits-all feedback in digital learning environments L Brummer | | 2021 |
Supportive hints in a digital environment to foster adolescents’ expository text comprehension M ter Beek, L Brummer, A Donker-Bergstra, MC Opdenakker | | 2017 |
Supportive hints in a digital learning environment: Effects on students’ motivation M ter Beek, L Brummer, A Donker, MC Opdenakker Measurement 1 (T2), T3, 2017 | | 2017 |
Effects of cognitive and metacognitive hints on reading performance in a digital learning environment L Brummer, M ter Beek, A Donker, MC Opdenakker JURE 2017: 21th Conference of the JUnior REsearchers of EARLI (European …, 2017 | | 2017 |
Digitale ondersteuning bij het lezen van geschiedenisteksten in het VO: Welk effect hebben hints op de prestaties van leerlingen? M ter Beek, L Brummer, M Opdenakker, A Donker-Bergstra Onderwijs Research Dagen 2017, 2017 | | 2017 |
Hintgebruik tijdens het lezen in een digitale leeromgeving L Brummer, M ter Beek, A Bergstra, M Opdenakker Onderwijs Research Dagen 2017, 2017 | | 2017 |
Gemotiveerd, actief en zelfstandig lezen M ter Beek, AW Spijkerboer, L Brummer, MC Opdenakker | | |