Volgen
Leonie Brummer
Leonie Brummer
Postdoc researcher
Geverifieerd e-mailadres voor rug.nl
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
The anonymous reviewer: the relationship between perceived expertise and the perceptions of peer feedback in higher education
MA Dijks, L Brummer, D Kostons
Assessment & Evaluation in Higher Education 43 (8), 1258-1271, 2018
512018
Scaffolding expository history text reading: Effects on adolescents' comprehension, self-regulation, and motivation
M ter Beek, MC Opdenakker, AW Spijkerboer, L Brummer, HW Ozinga, ...
Learning and Individual Differences 74, 101749, 2019
342019
Supporting secondary school students' reading comprehension in computer environments: A systematic review
M ter Beek, L Brummer, AS Donker, MCJL Opdenakker
Journal of Computer Assisted Learning 34 (5), 557-566, 2018
332018
Gemotiveerd, actief en zelfstandig lezen: Hoe een digitale leeromgeving zowel de leerling als de docent kan ondersteunen bij het begrijpend lezen van informatieve …
M ter Beek, AW Spijkerboer, L Brummer, MC Opdenakker
Rijksuniversiteit Groningen, 2018
42018
Unrooting the illusion of one-size-fits-all feedback in digital learning environments
L Brummer
2021
Supportive hints in a digital environment to foster adolescents’ expository text comprehension
M ter Beek, L Brummer, A Donker-Bergstra, MC Opdenakker
2017
Supportive hints in a digital learning environment: Effects on students’ motivation
M ter Beek, L Brummer, A Donker, MC Opdenakker
Measurement 1 (T2), T3, 2017
2017
Effects of cognitive and metacognitive hints on reading performance in a digital learning environment
L Brummer, M ter Beek, A Donker, MC Opdenakker
JURE 2017: 21th Conference of the JUnior REsearchers of EARLI (European …, 2017
2017
Digitale ondersteuning bij het lezen van geschiedenisteksten in het VO: Welk effect hebben hints op de prestaties van leerlingen?
M ter Beek, L Brummer, M Opdenakker, A Donker-Bergstra
Onderwijs Research Dagen 2017, 2017
2017
Hintgebruik tijdens het lezen in een digitale leeromgeving
L Brummer, M ter Beek, A Bergstra, M Opdenakker
Onderwijs Research Dagen 2017, 2017
2017
Gemotiveerd, actief en zelfstandig lezen
M ter Beek, AW Spijkerboer, L Brummer, MC Opdenakker
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–11