Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken0 artikelen
1 artikel
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Venkatesh ShankarTexas A&M UniversityGeverifieerd e-mailadres voor mays.tamu.edu
- Rebecca Jen-Hui WangLehigh UniversityGeverifieerd e-mailadres voor lehigh.edu
- Edward C MalthouseNorthwestern University: integrated marketing communications, industrial engineering and mgmt sciGeverifieerd e-mailadres voor northwestern.edu
- Purushottam PapatlaUniversity of Wisconsin-MilwaukeeGeverifieerd e-mailadres voor uwm.edu
- Gregory S. CarpenterKellogg School of Management, Northwestern UniversityGeverifieerd e-mailadres voor kellogg.northwestern.edu
- Arvind RangaswamyPenn State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor psu.edu
- Shyam GopinathKelley School of Business, Indiana UniversityGeverifieerd e-mailadres voor iu.edu
- Gonca SoysalAssistant Professor, University of ArkansasGeverifieerd e-mailadres voor uark.edu
- Richard BrieschSouthern Methodist University, Cox School of BusinessGeverifieerd e-mailadres voor smu.edu
- Kanishka MisraProfessor of Marketing and Analytics, University of California, San DeigoGeverifieerd e-mailadres voor ucsd.edu
- Eric T. AndersonKellogg School of Management, Northwestern UniversityGeverifieerd e-mailadres voor northwestern.edu
- Vincent NijsAssistant Professor of Marketing, Rady School of ManagementGeverifieerd e-mailadres voor rady.ucsd.edu
- Rakesh VohraUniversity of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor sas.upenn.edu
Volgen
Lakshman Krishnamurthi
Professor of Marketing, Kellogg School, Northwestern University
Geverifieerd e-mailadres voor kellogg.northwestern.edu