Volgen
Johan De Wilde
Johan De Wilde
Odisee
Geverifieerd e-mailadres voor odisee.be
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
Description and analysis of the USAID girls’ education activity in Guatemala, Morocco, and Peru
L Brush, C Heyman, S Provasnik, M Fanning, D Lent, J De Wilde
report produced for the Bureau for Economic Growth, Agriculture and Trade …, 2002
72002
Dump het deficit-denken over de debutant
G Kelchtermans
Garant; Antwerpen-Apeldoorn, 2018
52018
Changing Girls' Education in Peru.
C Heyman, L Brush, S Provasnik, M Fanning, D Lent, J De Wilde
42002
Changing Girls' Education in Guatemala.
S Provasnik, L Brush, C Heyman, M Fanning, D Lent, J De Wilde
32002
Prevenção de Aids a partir de uma perspectiva curricular
J Wilde
Aids e escola: reflexões e propostas do EDUCAIDS, 145-154, 2000
32000
Coaching op de grens van opleiding en werk: gefundeerd begeleiden doe je zo
J De Wilde, W Nuis, N van der Baan, S Beausaert
Lannoo Campus, 2023
22023
The impact of an interaction-based classroom program on executive function development in low-SES preschoolers: first support for effectiveness
S Kellens, F Dieusaert, J De Wilde, JL Spilt, D Baeyens
Frontiers in Education 8, 1149977, 2023
22023
How does newly qualified teachers’ collegial network foster their feedback-seeking behaviour and job satisfaction?
S Vanmol, S De Vos, S Beausaert, J De Wilde
Teachers and Teaching 28 (6), 703-723, 2022
22022
Start to teach: Inspiratiegids over aanvangsbegeleiding in het onderwijs
S De Vos, J De Wilde, S Beausaert
Maklu, 2018
22018
Zet je EF-bril op-Stimuleer de executieve functies van jouw kleuters
S Feryn
die Keure; Brugge, 2017
22017
Thema’s: aansluiten bij leefwereld
J De Wilde
HJK: De wereld van het jonge kind 2016, 4-6, 2016
12016
The guidance of newly qualified teachers: How to do best? Effects of teacher support systems and collegial network on informal learning and job satisfaction
S De Vos, J De Wilde, S Beauseart
EARLI SIG, Date: 2016/06/20-2016/06/22, Location: Zurich University, Swiss, 2016
12016
Description and Analysis of the USAID Girls' Education Activity in Guatemala, Morocco, and Peru. Qualitative Report.
L Brush, C Heyman, S Provasnik, M Fanning, D Lent, J De Wilde
For full text: http://www. air-dc. org/pubs/GEA-QualitativeReport. pdf., 2002
12002
Aan het slagveld ontsnapt. Over oorlogen die niet plaatsvonden
AWM Gerrits, JH de Wilde
Walburg Pers, 2000
12000
Wat met de leraars-specialisten?
S Vander Donckt
VRT NWS, 2023
2023
Meer dan 4.000 kleuteronderwijzers in de lagere school: is dat een vloek of een zegen?
E Leroy, F Lefevere
VRT NWS, 2023
2023
4283 kleuteronderwijzers in het lager onderwijs
S De Schutter
VRT NWS tv, 2023
2023
De leraar als partner van de ouders/verzorgers
J De Wilde
Velov, 2023
2023
Onder Invloed
J De Wilde
Komenskypost, 2023
2023
De uitstraling van een directiekantoor
J De Wilde
Komenskypost, 2022
2022
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–20