Description and analysis of the USAID girls’ education activity in Guatemala, Morocco, and Peru L Brush, C Heyman, S Provasnik, M Fanning, D Lent, J De Wilde report produced for the Bureau for Economic Growth, Agriculture and Trade …, 2002 | 7 | 2002 |
Dump het deficit-denken over de debutant G Kelchtermans Garant; Antwerpen-Apeldoorn, 2018 | 5 | 2018 |
Changing Girls' Education in Peru. C Heyman, L Brush, S Provasnik, M Fanning, D Lent, J De Wilde | 4 | 2002 |
Changing Girls' Education in Guatemala. S Provasnik, L Brush, C Heyman, M Fanning, D Lent, J De Wilde | 3 | 2002 |
Prevenção de Aids a partir de uma perspectiva curricular J Wilde Aids e escola: reflexões e propostas do EDUCAIDS, 145-154, 2000 | 3 | 2000 |
Coaching op de grens van opleiding en werk: gefundeerd begeleiden doe je zo J De Wilde, W Nuis, N van der Baan, S Beausaert Lannoo Campus, 2023 | 2 | 2023 |
The impact of an interaction-based classroom program on executive function development in low-SES preschoolers: first support for effectiveness S Kellens, F Dieusaert, J De Wilde, JL Spilt, D Baeyens Frontiers in Education 8, 1149977, 2023 | 2 | 2023 |
How does newly qualified teachers’ collegial network foster their feedback-seeking behaviour and job satisfaction? S Vanmol, S De Vos, S Beausaert, J De Wilde Teachers and Teaching 28 (6), 703-723, 2022 | 2 | 2022 |
Start to teach: Inspiratiegids over aanvangsbegeleiding in het onderwijs S De Vos, J De Wilde, S Beausaert Maklu, 2018 | 2 | 2018 |
Zet je EF-bril op-Stimuleer de executieve functies van jouw kleuters S Feryn die Keure; Brugge, 2017 | 2 | 2017 |
Thema’s: aansluiten bij leefwereld J De Wilde HJK: De wereld van het jonge kind 2016, 4-6, 2016 | 1 | 2016 |
The guidance of newly qualified teachers: How to do best? Effects of teacher support systems and collegial network on informal learning and job satisfaction S De Vos, J De Wilde, S Beauseart EARLI SIG, Date: 2016/06/20-2016/06/22, Location: Zurich University, Swiss, 2016 | 1 | 2016 |
Description and Analysis of the USAID Girls' Education Activity in Guatemala, Morocco, and Peru. Qualitative Report. L Brush, C Heyman, S Provasnik, M Fanning, D Lent, J De Wilde For full text: http://www. air-dc. org/pubs/GEA-QualitativeReport. pdf., 2002 | 1 | 2002 |
Aan het slagveld ontsnapt. Over oorlogen die niet plaatsvonden AWM Gerrits, JH de Wilde Walburg Pers, 2000 | 1 | 2000 |
Wat met de leraars-specialisten? S Vander Donckt VRT NWS, 2023 | | 2023 |
Meer dan 4.000 kleuteronderwijzers in de lagere school: is dat een vloek of een zegen? E Leroy, F Lefevere VRT NWS, 2023 | | 2023 |
4283 kleuteronderwijzers in het lager onderwijs S De Schutter VRT NWS tv, 2023 | | 2023 |
De leraar als partner van de ouders/verzorgers J De Wilde Velov, 2023 | | 2023 |
Onder Invloed J De Wilde Komenskypost, 2023 | | 2023 |
De uitstraling van een directiekantoor J De Wilde Komenskypost, 2022 | | 2022 |