Mijn eigen profiel maken
Medeauteurs
- David M. WoisetschlägerProfessor of Services Management, Technische Universität BraunschweigGeverifieerd e-mailadres voor tu-braunschweig.de
- Markus BlutProfessor of Marketing, Durham UniversityGeverifieerd e-mailadres voor durham.ac.uk
- Heiner EvanschitzkyAlliance Manchester Business School, The University of ManchesterGeverifieerd e-mailadres voor manchester.ac.uk
- Christian BrockUniversität RostockGeverifieerd e-mailadres voor uni-rostock.de
- B RamaseshanCurtin UniversityGeverifieerd e-mailadres voor curtin.edu.au
- T. Bettina CornwellProfessor of Marketing, University of OregonGeverifieerd e-mailadres voor uoregon.edu
- Hannes GurzkiInternational University of MonacoGeverifieerd e-mailadres voor monaco.edu
- Marco HubertAarhus University / AU BSSGeverifieerd e-mailadres voor mgmt.au.dk
- Vanessa HaselhoffProfessor of business administrationGeverifieerd e-mailadres voor fham.de
- John M. RuddProfessor of Marketing, Warwick Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor wbs.ac.uk
- Andreas EggertProfessor of Business and Services Marketing, Freie Universitaet BerlinGeverifieerd e-mailadres voor fu-berlin.de
- Barbara SeegebarthWiesbaden Business School, Hochschule RheinMainGeverifieerd e-mailadres voor hs-rm.de
- Nadine PieperTechnische Universität BraunschweigGeverifieerd e-mailadres voor tu-braunschweig.de
- Valeria CroceERCEA - European CommissionGeverifieerd e-mailadres voor ec.europa.eu
- Peter N.C. MohrBehavioral Economics, esp. Neuroeocnomics, Freie Universität Berlin, WZB Social Science CenteGeverifieerd e-mailadres voor neuroeconomics-lab.de
- Amela DizdarevicAston Business School, Aston UniversityGeverifieerd e-mailadres voor aston.ac.uk
- Korbinian von BlanckenburgTechnische Hochschule Ostwestfalen-LippeGeverifieerd e-mailadres voor vonblanckenburg.de
- Markus WeinmannUniversity of CologneGeverifieerd e-mailadres voor wiso.uni-koeln.de
- Martin Thomas HibbelnProfessor of Finance, University of Duisburg-Essen, GermanyGeverifieerd e-mailadres voor uni-due.de
Volgen
Christof Backhaus
Professor of Marketing, Technische Universität Braunschweig
Geverifieerd e-mailadres voor tu-braunschweig.de