Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken19 artikelen
5 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- GraesserProfessor of Psychology and Institute for Intelligent Systems, University of MemphisGeverifieerd e-mailadres voor memphis.edu
- Zhiqiang CaiUW-MadisonGeverifieerd e-mailadres voor wisc.edu
- Fazel Keshtkar, Ph.D.Associate Professor of Computer Science, St John's UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stjohns.edu
- James W. PennebakerProfessor of Psychology, University of Texas at AustinGeverifieerd e-mailadres voor mail.utexas.edu
- David Williamson ShafferSears Bascom Professor of Learning Analytics, University of Wisconsin-MadisonGeverifieerd e-mailadres voor education.wisc.edu
- Carol ForsythEducational Testing ServiceGeverifieerd e-mailadres voor ets.org
- Borhan SameiUniversity of MemphisGeverifieerd e-mailadres voor memphis.edu
- Michael Sao PedroApprendisGeverifieerd e-mailadres voor apprendis.com
- Vasile RusThe University of MemphisGeverifieerd e-mailadres voor memphis.edu
- Allan JeongFlorida State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor fsu.edu
- Philip PavlikCarnegie Mellon University, University of MemphisGeverifieerd e-mailadres voor memphis.edu
- Xiangen HuChair Professor of Learning Sciences and Technologies, Hong Kong Polytechnic UniversityGeverifieerd e-mailadres voor polyu.edu.hk
- Andrew J. HamptonChristian Brothers UniversityGeverifieerd e-mailadres voor cbu.edu
- Keith ShubeckPh.D., University of MemphisGeverifieerd e-mailadres voor memphis.edu
- Andrew OlneyInstitute for Intelligent Systems and Department of Psychology, University of MemphisGeverifieerd e-mailadres voor memphis.edu
- Jiangang HaoEducational Testing ServiceGeverifieerd e-mailadres voor ets.org
- Nia NixonSchool of Education, University of California, IrvineGeverifieerd e-mailadres voor uci.edu