Electronic outlining as a writing strategy: Effects on students' writing products, mental effort and writing process MJR De Smet, S Brand-Gruwel, M Leijten, PA Kirschner Computers & Education 78, 352-366, 2014 | 64 | 2014 |
Effects of electronic outlining on students' argumentative writing performance MJR De Smet, H Broekkamp, S Brand‐Gruwel, PA Kirschner Journal of computer assisted learning 27 (6), 557-574, 2011 | 48 | 2011 |
Write between the lines: Electronic outlining and the organization of text ideas MJR de Smet, S Brand-Gruwel, H Broekkamp, PA Kirschner Computers in Human Behavior 28 (6), 2107–2116, 2012 | 38 | 2012 |
Exploring the process of reading during writing using eye tracking and keystroke logging MJR De Smet, M Leijten, L Van Waes Written Communication 35 (4), 411-447, 2018 | 36 | 2018 |
Outline-tool helpt om beter te leren schrijven M De Smet, S Brand-Gruwel, PA Kirschner, H Broekkamp Onderwijsinnovatie 12 (4), 32-34, 2010 | 5 | 2010 |
Composing the unwritten text: Effects of electronic outlining on students' argumentative writing MJR de Smet | 4 | 2014 |
Het effect van een elektronische outline-tool op het schrijfproduct en schrijfproces M De Smet, S Brand-Gruwel, M Leijten, PA Kirschner Onderwijs Research Dagen 2012: Ecologisch leren, 2012 | 2 | 2012 |
Learning to use electronic outlining via observational learning: Effects on students' argumentative writing performance MJR de Smet, S Brand‐Gruwel, PA Kirschner Journal of Computer Assisted Learning 39 (5), 1666-1689, 2023 | 1 | 2023 |
Help documentation (in progress) M Leijten, L Van Waes, E Van Horenbeeck, R Block, M Chang, M de Smet, ... Inputlog PDF manual, 2019 | 1 | 2019 |
Navigating the Landscape of Blended Higher Education: Didactical Design Principles for Students’ Broad Development H Theelen, M De Smet, D Van Breukelen, L Eeckhoudt, D Van Gucht, ... IntechOpen, 2024 | | 2024 |
Effectiever en efficiënter schrijven via elektronische hulpmiddelen M De Smet, S Brand-Gruwel, PA Kirschner OnderwijsInnovatie 16 (2), 17-24, 2014 | | 2014 |
Plannen en schrijven met een elektronische outline-tool M De Smet, S Brand-Gruwel, PA Kirschner Weten Wat Werkt en Waarom 2 (4), 6-13, 2013 | | 2013 |
Benutting van outline-tools voor het schrijven van leerlingen M De Smet, SB Gruwel, P Kirschner | | 2013 |
Gestroomlijnd schrijven met een outline tool M De Smet | | 2013 |
Writing argumentative texts: The effects of electronic outlining on students’ writing product and process M De Smet, S Brand-Gruwel, M Leijten, PA Kirschner EARLI SIG Writing, 2012 | | 2012 |
Slechtnieuwsbrieven als genre: leren via observaties van experts M Leijten, M De Smet, L Van Waes | | 2011 |
Benutting van outline tools voor het schrijven en leren van leerlingen M De Smet, S Brand-Gruwel, H Broekkamp, PA Kirschner | | 2011 |
Gestroomlijnd schrijven: het effect van een elektronische outline-tool op de schrijfvaardigheid M De Smet, S Brand-Gruwel, H Broekkamp, P Kirschner Levende Talen Tijdschrift 12 (4), 14-25, 2011 | | 2011 |
Effects of electronic outlining on the organization of text ideas M De Smet, S Brand-Gruwel, H Broekkamp, PA Kirschner | | 2011 |
De outline tool geeft structuur M De Smet Studiecoach, 2011 | | 2011 |