Ed Smeets
Ed Smeets
KBA Nijmegen
Geverifieerd e-mailadres voor kbanijmegen.nl
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
Does ICT contribute to powerful learning environments in primary education?
E Smeets
Computers & Education 44 (3), 343-355, 2005
5852005
Modelling and supporting ICT implementation in secondary schools
T Mooij, E Smeets
Computers & Education 36 (3), 265-281, 2001
2532001
Pupil‐centred learning, ICT, and teacher behaviour: observations in educational practice
E Smeets, T Mooij
British journal of educational technology 32 (4), 403-417, 2001
1782001
Children with special educational needs in the Netherlands: Number, characteristics and school career
I van der Veen, E Smeets, M Derriks
Educational Research 52 (1), 15-43, 2010
822010
Towards systemic support of pupils with emotional and behavioural disorders
T Mooij, E Smeets
International Journal of Inclusive Education 13 (6), 597-616, 2009
802009
The impact of information and communication technology on the teacher
EFL Smeets
Nijmegen: Institute for Applied Social Sciences (ITS), 1999
771999
Speciaal of apart. Onderzoek naar de omvang van het speciaal onderwijs in Nederland en andere Europese landen.
E Smeets
[Sl]: Nijmegen: ITS, 2007
512007
Multi‐level aspects of social cohesion of secondary schools and pupils' feelings of safety
T Mooij, E Smeets, W De Wit
British Journal of Educational Psychology 81 (3), 369-390, 2011
502011
Design, development and implementation of inclusive education
T Mooij, E Smeets
European Educational Research Journal 5 (2), 94-109, 2006
462006
Allochtone leerlingen en speciale onderwijsvoorzieningen.
E Smeets, G Driessen, S Elfering, M Hovius
[Sl]: Nijmegen: ITS, 2009
39*2009
Time on task, interaction, and information handling in multimedia learning environments
E Smeets, T Mooij
Journal of Educational Computing Research 21 (4), 487-502, 1999
321999
Zorgleerlingen en leerlingenzorg op de basisschool.
E Smeets, I Veen, M Derriks, J Roeleveld
[Sl]:[Nijmegen: ITS][Amsterdam: SCO-Kohnstamm Instituut], 2007
292007
The identification by teachers of special educational needs in primary school pupils and factors associated with referral to special education
E Smeets, J Roeleveld
European Journal of Special Needs Education 31 (4), 423-439, 2016
272016
Samenwerking tussen primair onderwijs, voortgezet onderwijs, regionale expertisecentra en jeugdzorg. Onderzoek naar innovatie in vijf regio's.
E Smeets
[Sl]: Nijmegen: ITS, 2007
212007
Multimedia op school
EFL Smeets
Ubbergen: Tandem Felix, 1996
211996
De relatie tussen prestaties en advies. Onder-of overadvisering bij de overgang van basis-naar voortgezet onderwijs?
G Driessen, E Smeets, L Mulder, H Vierke
Nijmegen: ITS, 2007
192007
COOL Speciaal. Inhoudelijk rapport
G Ledoux, J Roeleveld, A Langen, E Smeets
Amsterdam: Kohnstamm Instituut, 2012
182012
Communicerende vaten. Leerlingstromen tussen basisonderwijs, speciaal basisonderwijs en speciaal onderwijs.
E Smeets
[Sl]: Nijmegen: ITS, 2004
172004
Preventie van leerlingagressie door bevordering van pro-sociaal gedrag.
T Mooij, R Selten, E Smeets
[Sl]: Nijmegen: ITS, 1998
171998
van der, Derriks, M., & Roeleveld, J.(2007)
E Smeets, I Veen
Zorgleerlingen en leerlingenzorg op de basisschool, 0
17
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–20