Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken4 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Carol PropperImperial College LondonGeverifieerd e-mailadres voor imperial.ac.uk
- Nick BloomStanfordGeverifieerd e-mailadres voor stanford.edu
- John Van ReenenMIT Department of Economics and Sloan Management SchoolGeverifieerd e-mailadres voor mit.edu
- Song YaoAssociate Professor of Marketing, Washington University in St. LouisGeverifieerd e-mailadres voor wustl.edu
- Martin GaynorProfessor of Economics and Public Policy, Carnegie Mellon UniversityGeverifieerd e-mailadres voor cmu.edu
- Aleksi AaltonenTemple UniversityGeverifieerd e-mailadres voor temple.edu
- Wenbo WangHong Kong University of Science and TechnologyGeverifieerd e-mailadres voor ust.hk
- Anna TuchmanAssociate Professor of Marketing, Northwestern - KelloggGeverifieerd e-mailadres voor kellogg.northwestern.edu
- Pasquale Schiraldi (LSE)Lecturer (with tenure), LSEGeverifieerd e-mailadres voor lse.ac.uk
- ILYA MOROZOVNorthwestern - KelloggGeverifieerd e-mailadres voor kellogg.northwestern.edu
- Tomomichi AmanoHarvard UniversityGeverifieerd e-mailadres voor hbs.edu
- Andrew RhodesToulouse School of EconomicsGeverifieerd e-mailadres voor tse-fr.eu
- Xiaojing DongMarketing, Santa Clara UniversityGeverifieerd e-mailadres voor scu.edu
- Adam N. SmithAssistant Professor of Marketing, University College LondonGeverifieerd e-mailadres voor ucl.ac.uk
- Georgios ZervasAssociate Professor of Marketing, Questrom School of Business, Boston UniversityGeverifieerd e-mailadres voor bu.edu