Hartger Wassink
Hartger Wassink
Independent researcher
Geverifieerd e-mailadres voor hartgerwassink.nl - Homepage
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
Professionele ruimte en gespreid leiderschap
F Hulsbos, I Andersen, J Kessels, H Wassink
Heerlen: Open Universiteit, 2012
482012
School leaders' problem framing: a sense-making approach to problem-solving processes of beginning school leaders
P Sleegers, H Wassink, K van Veen, J Imants
Leadership and Policy in Schools 8 (2), 152-172, 2009
412009
Cause maps and school leaders’ tacit knowledge
H Wassink, P Sleegers, J Imants
Journal of Educational Administration, 2003
332003
Leraren en het goede leren: Normatieve professionalisering in het onderwijs
C Bakker, H Wassink
Hogeschool Utrecht, 2015
25*2015
Het goede leren
C Bakker
Leraarschap als normatieve professie, 2013
92013
Gespreid leiderschap in scholen. Een dag met Jim Spillane
H Wassink, R Mioch, K Van Veen
MESO 168, 4-7, 2009
92009
Professionalisering van leraren op de werkplek
R de Moor Centrum
Heerlen: Open Universiteit, 2010
82010
Professionalisering van leraren op de werkplek [Teachers’ professionalization at the workplace]
I Diepstraten, H Wassink, PJJ Stijnen, RL Martens, JFM Claessen
Heerlen: Open Universiteit, 2011
52011
Een vliegende start voor netwerkleren
H Wassink, M Goes-DaniŽls
Opleiding en Ontwikkeling 2, 45-50, 2011
42011
8 Feedback als cruciale factor voor leerresultaat
M Thurlings, H Wassink, T Bastiaens, S Stijnen, M Vermeulen
Professionalisering van leraren op de werkplek, 91, 2011
42011
The role of the principal from a distributed leadership perspective
H Wassink, P Sleegers, J Imants
American Educational Research Association, San Diego, CA, 2004
42004
Thinking while leading. Understanding school leaders' everyday thinking
H Wassink
SocArXiv, 2019
32019
Differences that matter: Boundary experiences in student teachers’ intercultural learning
P Mesker, H Wassink, S Akkerman, C Bakker
International Journal of Intercultural Relations 64, 54-66, 2018
32018
Intern toezicht op onderwijsbestuur: synergie in samenwerking tussen bestuur en toezichthouder
H van Dijck, H Wassink
Kluwer, 2010
32010
Het gebruik van cause maps als indicator voor het cognitief functioneren van schoolleiders: de ontwikkeling van een instrument
H Wassink, PJC Sleegers, RM van den Berg, JGM Imants
The JHGI Giesbers Reports on Education; 19, 1-17, 2001
32001
Experiential continuity: how newly qualified teachers’ past international teaching experiences influence their current personal interpretative framework
P Mesker, H Wassink, C Bakker
Professional Development in Education 44 (3), 444-459, 2018
22018
Student teacher’s boundary experiences during an international teaching internship
P Mesker, H Wassink, S Akkerman, C Bakker
Cogent Education 5 (1), 1498577, 2018
22018
Sociaal leerkapitaal van de organisatie in kaart gebracht: Zicht op informele Kennis
C Meijs, H Wassink, M De Laat
O&O, 2017
22017
Kiezen voor persoonsvorming: Identiteitsontwikkeling van leerling en school
A Bruin-Raven, H Wassink
Phronese, 2016
22016
Over religieuze metamorfosen en schuivende identiteiten
M Kalsky
Identiteit in beweging. Essays en verhalen over schoolontwikkeling, 24-31, 2012
22012
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–20