Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken44 artikelen
18 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Brent W RobertsUniversity of Illinois, Urbana-Champaign & The University of TübingenGeverifieerd e-mailadres voor illinois.edu
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityGeverifieerd e-mailadres voor concordia.ca
- Philip D ParkerInstitute of Positive Psychology and Education - Australian Catholic UniversityGeverifieerd e-mailadres voor acu.edu.au
- Felix ThoemmesCornell UniversityGeverifieerd e-mailadres voor cornell.edu
- Martin BrunnerProfessor for Quantitative Methods in Educational Research, University of PotsdamGeverifieerd e-mailadres voor uni-potsdam.de
- yi-miau tsaiUniversity of MichiganGeverifieerd e-mailadres voor umich.edu
- Hau Kit-TaiChinese University of Hong KongGeverifieerd e-mailadres voor cuhk.edu.hk
- Richard M RyanInstitute for Positive Psychology & Education, Australian Catholic UniversityGeverifieerd e-mailadres voor acu.edu.au
- Alexander RobitzschIPN - Leibniz Institute for Science and Mathematics Education, Kiel, Germany
Volgen
Ulrich Trautwein
University of Tübingen, University of Tubingen, Universität Tübingen
Geverifieerd e-mailadres voor uni-tuebingen.de - Homepage