Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken1 artikel
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Dr. Charles Chi CuiProfessor of Marketing, University of Westminster, UKGeverifieerd e-mailadres voor westminster.ac.uk
- Maya FarahAssociate Professor and Chaiperson of the Marketing Department at the LAUGeverifieerd e-mailadres voor lau.edu.lb
- Zahy RamadanLebanese American UniversityGeverifieerd e-mailadres voor lau.edu.lb
- Michael SolomonSaint Joseph's UniversityGeverifieerd e-mailadres voor sju.edu
- Marzena NierodaUniversity College LondonGeverifieerd e-mailadres voor ucl.ac.uk
- Zsófia TóthAssociate Professor in Marketing and Management at Durham University, United KingdomGeverifieerd e-mailadres voor durham.ac.uk
- Lina I. NasrLoughborough UniversityGeverifieerd e-mailadres voor lboro.ac.uk
- Stephanie Robert Haddad, PhDLecturer, researcher and consultant.Geverifieerd e-mailadres voor northumbria.ac.uk
- Martin J. LiuUniversity of Nottingham Ningbo ChinaGeverifieerd e-mailadres voor nottingham.edu.cn
- Omar S. Itani, Ph.D.Assistant Professor of Marketing - University of Texas Rio Grande ValleyGeverifieerd e-mailadres voor utrgv.edu
- Houcine AKROUT,PhD, HDRFull Professor of Marketing - INSEEC Grande Ecole, OMNES Education GroupGeverifieerd e-mailadres voor inseec.com
- Sahar KarimiAssociate Professor of Marketing- University of Liverpool Management SchoolGeverifieerd e-mailadres voor liverpool.ac.uk
- George ChristodoulidesChalhoub Group Professor of Luxury Brand Management, American University of SharjahGeverifieerd e-mailadres voor aus.edu