Martine Schophuizen
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
Eliciting the challenges and opportunities organizations face when delivering open online education: A group-concept mapping study
M Schophuizen, K Kreijns, S Stoyanov, M Kalz
The Internet and Higher Education 36, 1-12, 2018
202018
Decomposing the Complexity of Value: Integration of Digital Transformation of Education with Circular Economy Transition
S Türkeli, M Schophuizen
Social Sciences 8 (8), 243, 2019
42019
Educational innovation projects in Dutch higher education: bottom-up contextual coping to deal with organizational challenges
M Schophuizen, M Kalz
International Journal of Educational Technology in Higher Education 17 (1), 1-17, 2020
22020
Does project focus influence challenges and opportunities of open online education? A sub-group analysis of group-concept mapping data
M Schophuizen, K Kreijns, S Stoyanov, S Rosas, M Kalz
Journal of Computing in Higher Education, 1-26, 2020
2020
The disaggregated, networked and open future of education for sustainable development
M Kalz, M Schophuizen, S Türkeli
Humanistic futures of learning, 113, 2020
2020
Towards empirical analysis of educational innovations in organizations: An actor centred model based on the IAD framework
M Schophuizen, M Kalz
CHER 31st Annual Conference: Differentiation and Integration of Higher …, 2018
2018
SOONER-Interim project presentatie
M Kalz, M Schophuizen
2018
Factsheet SOONER: Fundamenteel en begeleidend wetenschappelijk onderzoek naar open online onderwijs in het Nederlandse hoger onderwijs
M Schophuizen
SURFnet, 2017
2017
Organizational challenges and opportunities for Open Online Education: Results of a group-concept mapping study
M Schophuizen, K Kreijns, S Stoyanov, M Kalz
MID 2017, 2017
2017
SOONER, the structuration of open online education in The Netherlands
M Schophuizen
2017
Kansen en uitdagingen voor open online onderwijs en implicaties voor de organisatorische inrichting van Nederlandse hoger onderwijs instellingen
M Schophuizen, K Kreijns, S Stoyanov, M Kalz
ORD 2017, 2017
2017
Challenges & opportunities for Open Online Education–A group concept mapping study
M Schophuizen, K Kreijns, S Stoyanov, M Kalz
2017
Tussen droom en daad Rapportage expertbevraging over professionalisering van leraren
P Sloep, M Vermeulen, S Stoyanov, M Schophuizen
Welten Instituut, Open Universiteit, 2016
2016
Uitdagingen van open online onderwijs in het Nederlandse hoger onderwijs
M Henderikx, R Jansen, J Kasch, M Schophuizen, P den Brok, ...
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–14