Volgen
Dr Ahmed Geebren
Dr Ahmed Geebren
Assistant Professor in Digital Marketing Northumbria University
Geverifieerd e-mailadres voor northumbria.ac.uk
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
Examining the role of consumer satisfaction within mobile eco-systems: Evidence from mobile banking services
A Geebren, A Jabbar, M Luo
Computers in Human Behavior 114, 106584, 2021
1722021
Investigating individual privacy within CBDC: A privacy calculus perspective
A Jabbar, A Geebren, Z Hussain, S Dani, S Ul-Durar
Research in International Business and Finance 64, 101826, 2023
452023
Factors that influence customer trust and satisfaction in mobile banking: a problematization approach
A Geebren, A Jabbar
International Journal of E-Business Research (IJEBR) 17 (3), 66-82, 2021
122021
Understanding Analytical Factors which Influence Trust and Satisfaction within Mobile Banking
A Geebren
University of Huddersfield, 2022
2022
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–4