Mijn eigen profiel maken
Medeauteurs
- Oded NetzerArthur J. Samberg Professor of Business, Columbia UniversityGeverifieerd e-mailadres voor gsb.columbia.edu
- Bruce HardieLondon Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor london.edu
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Raghuram IyengarProfessor, MarketingGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Naufel VilcassimLondon Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor london.edu
- Nicolas PadillaAssistant Professor of Marketing, London Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor london.edu
- Peter EbbesProfessor, HEC ParisGeverifieerd e-mailadres voor hec.fr
- Anja LambrechtLondon Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor london.edu
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelGeverifieerd e-mailadres voor idc.ac.il
- Rom SchriftAssociate Professor of Marketing, Kelley School of Business, Indiana UniversityGeverifieerd e-mailadres voor iu.edu
- Foster ProvostProfessor, New York UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stern.nyu.edu
- Aurelie LemmensFull Professor of Customer Analytics, Rotterdam School of ManagementGeverifieerd e-mailadres voor rsm.nl
- Sunil GuptaMarketing Professor, Harvard Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor hbs.edu
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeGeverifieerd e-mailadres voor dartmouth.edu
- David NealCatalyst Behavioral Sciences & Duke UniversityGeverifieerd e-mailadres voor catalystbehavioral.com
- Ayelet IsraeliHarvard Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor hbs.edu
- Ryan DewAssistant Professor, The Wharton School, University of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Nachum SichermanColumbia UniversityGeverifieerd e-mailadres voor columbia.edu