Mijn eigen profiel maken
Medeauteurs
- Stephanie M. TullyUniversity of Southern CaliforniaGeverifieerd e-mailadres voor marshall.usc.edu
- Adam AlterProfessor of Marketing, New York UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stern.nyu.edu
- Abigail B. SussmanUniversity of Chicago Booth School of BusinessGeverifieerd e-mailadres voor chicagobooth.edu
- Ronald Paul HillKogod School of BusinessGeverifieerd e-mailadres voor american.edu
- Vicki MorwitzColumbia Business School, Columbia UniversityGeverifieerd e-mailadres voor columbia.edu
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityGeverifieerd e-mailadres voor danariely.com
- Nina MažarProfessor, Boston University, Questrom School of BusinessGeverifieerd e-mailadres voor bu.edu
- Gabriele OettingenProfessor of Psychology, NYU (US) & Universität Hamburg (Germany)Geverifieerd e-mailadres voor nyu.edu
- Heather Barry KappesLecturer in Marketing, London School of Economics and Political ScienceGeverifieerd e-mailadres voor lse.ac.uk
- punam anand kellerprofessor of marketing, dartmouth collegeGeverifieerd e-mailadres voor dartmouth.edu
- Cynthia CryderAssociate Professor of Marketing, Washington University in St. LouisGeverifieerd e-mailadres voor wustl.edu
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityGeverifieerd e-mailadres voor duke.edu
- Rodrigo S. DiasPhD Candidate, Duke UniversityGeverifieerd e-mailadres voor duke.edu
- Xiang WangLingnan UniversityGeverifieerd e-mailadres voor ln.edu.hk
- Wendy De La RosaThe Wharton School, University of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Eric R. GiannellaAssociate Research Professor, Georgetown Better Government LabGeverifieerd e-mailadres voor georgetown.edu
Volgen