Measuring Pupils’ Attitudes Towards Socioscientific Issues LT Klaver, JH Walma van der Molen Science & Education 30, 317-344, 2021 | 7 | 2021 |
Strengthening science education through attention to student resources: A conceptualization of socioscientific capital LT Klaver, PHM Sins, JH Walma van der Molen, LJF Guérin Journal of Research in Science Teaching 60 (5), 1162-1192, 2023 | 5 | 2023 |
Students' engagement with socioscientific issues: Use of sources of knowledge and attitudes LT Klaver, JH Walma van der Molen, PHM Sins, LJF Guérin Journal of Research in Science Teaching 60 (5), 1125-1161, 2023 | 3 | 2023 |
Onderzoeksrapport Samen werken aan Bèta Burgerschap L Guérin, L Klaver, J Walma van der Molen, P Sins TechYourFuture, 2021 | 2 | 2021 |
Children’s Distance to Science: Science Capital and Attitudes towards Science in the Context of Summerschool Junior LT Klaver | 1 | 2017 |
Attitudes toward Socioscientific Issues as Outcome of Citizenship Education LT Klaver, LJF Guérin, JHW van der Molen, PHM Sins Citizenship Education Conference: 8th Annual Conference on Citizenship Education, 2023 | | 2023 |
Montessori en burgerschapsonderwijs: Balanceren tussen toerusten en ruimte geven J de Brouwer, L Klaver, S van der Zee Saxion Hogeschool, 2022 | | 2022 |
Burgerschapslessen onderzocht P Sins, L Guérin, L Klaver Saxion, 2022 | | 2022 |
Webinar Maatschappelijke discussies in de klas: hoe en wat werkt? L Guérin, W Zijlstra, M Bosch-Major, L Klaver, S Lozano Parra, P Sins, ... Saxion University of Applied Sciences, 2022 | | 2022 |
Lesson Study als afstudeeronderzoek op de pabo M Gijsel, L Klaver, L Kiers, M Lubbers, M Lenferink Tijdschrift voor lerarenopleiders 42 (2), 91-102, 2021 | | 2021 |
Meters maken met doelbewuste oefening GM Verduijn-Meijer, PHM Sins, LT Klaver Saxion University of Applied Sciences, 2021 | | 2021 |
Autonomie bevorderen door groepsgewijs probleem oplossen: een aanpak voor burgerschapsvorming L Klaver, L Guérin Overbruggen: Verbinden van vernieuwingsonderwijs en onderzoek, 47-56, 2020 | | 2020 |
Gebruikersgemak en usability BE COOL!+: Resultaten van een pilot. J de Brouwer, L Klaver, P Sins Saxion University of Applied Sciences, 2020 | | 2020 |
Burgerschapsvorming in coronatijden L Klaver DaltonVisie 9 (1), 9, 2020 | | 2020 |
De coronacrisis: voer voor burgerschapsvorming en kosmisch onderwijs L Klaver, J De Brouwer Montessori Magazine 43 (3), 14-17, 2020 | | 2020 |
Betrokken bij wereldproblemen L Klaver, J Walma van der Molen JSW 9, 6-9, 2020 | | 2020 |
Buitenschoolse kennisbronnen in Bčta Burgerschap LT Klaver Saxion University of Applied Sciences, 2020 | | 2020 |
Bèta en technologische kennis in burgerschapsvorming LT Klaver, J Tolkamp Saxion, 2020 | | 2020 |
Bèta en technologie in burgerschapsonderwijs: Visie en didactiek van Bèta Burgerschap J Tolkamp, L Guérin, L Klaver TechYourFuture, 2019 | | 2019 |
Column: Bewust bezig met klassenmanagement J de Brouwer, L Klaver | | 2018 |