Volgen
Lida T. Klaver
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
Measuring Pupils’ Attitudes Towards Socioscientific Issues
LT Klaver, JH Walma van der Molen
Science & Education 30, 317-344, 2021
72021
Strengthening science education through attention to student resources: A conceptualization of socioscientific capital
LT Klaver, PHM Sins, JH Walma van der Molen, LJF Guérin
Journal of Research in Science Teaching 60 (5), 1162-1192, 2023
52023
Students' engagement with socioscientific issues: Use of sources of knowledge and attitudes
LT Klaver, JH Walma van der Molen, PHM Sins, LJF Guérin
Journal of Research in Science Teaching 60 (5), 1125-1161, 2023
32023
Onderzoeksrapport Samen werken aan Bèta Burgerschap
L Guérin, L Klaver, J Walma van der Molen, P Sins
TechYourFuture, 2021
22021
Children’s Distance to Science: Science Capital and Attitudes towards Science in the Context of Summerschool Junior
LT Klaver
12017
Attitudes toward Socioscientific Issues as Outcome of Citizenship Education
LT Klaver, LJF Guérin, JHW van der Molen, PHM Sins
Citizenship Education Conference: 8th Annual Conference on Citizenship Education, 2023
2023
Montessori en burgerschapsonderwijs: Balanceren tussen toerusten en ruimte geven
J de Brouwer, L Klaver, S van der Zee
Saxion Hogeschool, 2022
2022
Burgerschapslessen onderzocht
P Sins, L Guérin, L Klaver
Saxion, 2022
2022
Webinar Maatschappelijke discussies in de klas: hoe en wat werkt?
L Guérin, W Zijlstra, M Bosch-Major, L Klaver, S Lozano Parra, P Sins, ...
Saxion University of Applied Sciences, 2022
2022
Lesson Study als afstudeeronderzoek op de pabo
M Gijsel, L Klaver, L Kiers, M Lubbers, M Lenferink
Tijdschrift voor lerarenopleiders 42 (2), 91-102, 2021
2021
Meters maken met doelbewuste oefening
GM Verduijn-Meijer, PHM Sins, LT Klaver
Saxion University of Applied Sciences, 2021
2021
Autonomie bevorderen door groepsgewijs probleem oplossen: een aanpak voor burgerschapsvorming
L Klaver, L Guérin
Overbruggen: Verbinden van vernieuwingsonderwijs en onderzoek, 47-56, 2020
2020
Gebruikersgemak en usability BE COOL!+: Resultaten van een pilot.
J de Brouwer, L Klaver, P Sins
Saxion University of Applied Sciences, 2020
2020
Burgerschapsvorming in coronatijden
L Klaver
DaltonVisie 9 (1), 9, 2020
2020
De coronacrisis: voer voor burgerschapsvorming en kosmisch onderwijs
L Klaver, J De Brouwer
Montessori Magazine 43 (3), 14-17, 2020
2020
Betrokken bij wereldproblemen
L Klaver, J Walma van der Molen
JSW 9, 6-9, 2020
2020
Buitenschoolse kennisbronnen in Bčta Burgerschap
LT Klaver
Saxion University of Applied Sciences, 2020
2020
Bèta en technologische kennis in burgerschapsvorming
LT Klaver, J Tolkamp
Saxion, 2020
2020
Bèta en technologie in burgerschapsonderwijs: Visie en didactiek van Bèta Burgerschap
J Tolkamp, L Guérin, L Klaver
TechYourFuture, 2019
2019
Column: Bewust bezig met klassenmanagement
J de Brouwer, L Klaver
2018
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–20