Mijn eigen profiel maken
Medeauteurs
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolGeverifieerd e-mailadres voor anderson.ucla.edu
- Stephen A. SpillerAssociate Professor of Marketing and Behavioral Decision Making, UCLA Anderson School of ManagementGeverifieerd e-mailadres voor anderson.ucla.edu
- Paul SmeetsProfessor of Philanthropy and Sustainable Finance, University of AmsterdamGeverifieerd e-mailadres voor uva.nl
- Jon Michael JachimowiczHarvard Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor hbs.edu
- Emma LevineThe University of ChicagoGeverifieerd e-mailadres voor chicagobooth.edu
- Matthew J. LupoliMonash UniversityGeverifieerd e-mailadres voor monash.edu
- Suzanne ShuJohn S. Dyson Professor in Marketing, Cornell UniversityGeverifieerd e-mailadres voor cornell.edu
- Cassie MogilnerUniversity of California, Los AngelesGeverifieerd e-mailadres voor anderson.ucla.edu
- Joe GladstoneCU Boulder, Leeds School of BusinessGeverifieerd e-mailadres voor colorado.edu
- Adam GalinskyColumbia Business Schoool, Columbia UniversityGeverifieerd e-mailadres voor columbia.edu
- Alexander F. WagnerUniversity of Zurich and Swiss Finance InstituteGeverifieerd e-mailadres voor df.uzh.ch
- Abigail B. SussmanUniversity of Chicago Booth School of BusinessGeverifieerd e-mailadres voor chicagobooth.edu
- Ashley WhillansAssistant ProfessorGeverifieerd e-mailadres voor hbs.edu
Volgen
Adam Eric Greenberg
Assistant Professor of Marketing, Bocconi University
Geverifieerd e-mailadres voor unibocconi.it - Homepage