Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken7 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Uri SimonsohnProfessor of Behavioral Science, ESADEGeverifieerd e-mailadres voor esade.edu
- Joseph SimmonsUniversity of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceGeverifieerd e-mailadres voor cmu.edu
- Minah H. JungNew York UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stern.nyu.edu
- Tom MeyvisNew York University, Stern School of BusinessGeverifieerd e-mailadres voor stern.nyu.edu
- David ShermanDepartment of Psychological and Brain Sciences, UCSBGeverifieerd e-mailadres voor psych.ucsb.edu
- Hannah PerfectoAssistant Professor of Marketing, Washington University in St. LouisGeverifieerd e-mailadres voor wustl.edu
- Michael O'DonnellUniversity of California, BerkeleyGeverifieerd e-mailadres voor berkeley.edu
- Robyn LeBoeufProfessor of Marketing, Washington UniversityGeverifieerd e-mailadres voor wustl.edu
- Alice MoonGeorgetown UniversityGeverifieerd e-mailadres voor georgetown.edu
- Shane FrederickProfessor of Marketing Yale School of ManagementGeverifieerd e-mailadres voor yale.edu
Volgen
Leif D. Nelson
Professor of Business Administration and Marketing
Geverifieerd e-mailadres voor haas.berkeley.edu