Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken2 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityGeverifieerd e-mailadres voor duke.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityGeverifieerd e-mailadres voor columbia.edu
- Wagner KamakuraRice UniversityGeverifieerd e-mailadres voor rice.edu
- Raghuram IyengarProfessor, MarketingGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeGeverifieerd e-mailadres voor dartmouth.edu
- Valarie ZeithamlMarketing Department, University of North Carolina at Chapel HillGeverifieerd e-mailadres voor unc.edu
- Puneet ManchandaIsadore and Leon Winkelman Professor, Professor of Marketing, Ross School of Business, University ofGeverifieerd e-mailadres voor umich.edu
- Z. john zhangthe Wharton schoolGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Lee G CooperUCLAGeverifieerd e-mailadres voor anderson.ucla.edu
- Timothy KeininghamJ. Donald Kennedy Endowed Chair in E-Commerce, St. John's UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stjohns.edu
- Lerzan AksoyDean, Gabelli School of Business and Professor of Marketing, Fordham UniversityGeverifieerd e-mailadres voor fordham.edu