Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken2 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Ekant VeerUniversity of Canterbury, New ZealandGeverifieerd e-mailadres voor canterbury.ac.nz
- Dominik MahrProfessor for Digital Innovation and MarketingGeverifieerd e-mailadres voor maastrichtuniversity.nl
- Debbie Isobel KeelingUniversity of SussexGeverifieerd e-mailadres voor sussex.ac.uk
- Jonas HellerAssistant Professor in Marketing, Maastricht University School of Business and EconomicsGeverifieerd e-mailadres voor maastrichtuniversity.nl
- Tim HilkenAssistant Professor in Marketing, Maastricht University School of Business and EconomicsGeverifieerd e-mailadres voor maastrichtuniversity.nl
- Mathew ChylinskiGeverifieerd e-mailadres voor unsw.edu.au
- Ko de RuyterKing's College, King's Business School, London, United KingdomGeverifieerd e-mailadres voor kcl.ac.uk
- Barbara CulibergSchool of Economics and Business, University of LjubljanaGeverifieerd e-mailadres voor ef.uni-lj.si
- Georg von RichthofenHumboldt Institute for Internet and SocietyGeverifieerd e-mailadres voor hiig.de
- Mariam HumayunAssistant Professor of Marketing at Telfer School of Management, University of OttawaGeverifieerd e-mailadres voor uottawa.ca
- Renatus MoolenaarSenior Lecturer / Associate ProfessorGeverifieerd e-mailadres voor moolenaar.co.uk
- Michael BeverlandProfessor of Marketing, University of SussexGeverifieerd e-mailadres voor sussex.ac.uk
Volgen
Maja Golf-Papez
Assistant Professor (Lecturer) in Marketing
Geverifieerd e-mailadres voor sussex.ac.uk