Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken3 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Theo Verhallenhoogleraar marketing, Tilburg UniversityGeverifieerd e-mailadres voor uvt.nl
- Patrick GroenenErasmus University RotterdamGeverifieerd e-mailadres voor ese.eur.nl
- Anat BardiPsychology, Royal Holloway University of LondonGeverifieerd e-mailadres voor rhul.ac.uk
- Julie Anne LeeProfessor Marketing, Director Centre for Human and Cultural Values, University of Western AustraliaGeverifieerd e-mailadres voor uwa.edu.au
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyGeverifieerd e-mailadres voor tue.nl
- Tibert VerhagenAmsterdam University of Applied SciencesGeverifieerd e-mailadres voor hva.nl
- Michel van de VeldenErasmus Universiteit RotterdamGeverifieerd e-mailadres voor ese.eur.nl
- Csilla HorvathAssistant Professor of Marketing Radboud UniversityGeverifieerd e-mailadres voor fm.ru.nl
- Shalom H. SchwartzProfessor Psychology, The Hebrew UniversityGeverifieerd e-mailadres voor mail.huji.ac.il
- Erik T VerhoefProfessor of Spatial Economics, VU University AmsterdamGeverifieerd e-mailadres voor vu.nl
- Carlos TorelliProfessor of Business Administration, University of Illinois at Urbana-ChampaignGeverifieerd e-mailadres voor illinois.edu
Volgen
Hester van Herk
Professor of Cross-Cultural Marketing Research, Vrije Universiteit Amsterdam
Geverifieerd e-mailadres voor vu.nl