Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken4 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Jianfeng GaoMicrosoft Research, RedmondGeverifieerd e-mailadres voor microsoft.com
- Dilek Hakkani-TurProfessor of Computer Science, Univ. Illinois Urbana-ChampaignGeverifieerd e-mailadres voor ieee.org
- Shang-Yu SuRakuten Institute of TechnologyGeverifieerd e-mailadres voor rakuten.com
- Li DengChief AI Officer, Citadel (former)Geverifieerd e-mailadres voor ieee.org
- Alexander RudnickyResearch Professor of Computer Science, Carnegie Mellon UniversityGeverifieerd e-mailadres voor cs.cmu.edu
- Asli CelikyilmazResearcher @ FAIR at Meta AIGeverifieerd e-mailadres voor ieee.org
- Gokhan TurUniversity of Illinois Urbana-ChampaignGeverifieerd e-mailadres voor ieee.org
- Hung-yi LeeNational Taiwan UniversityGeverifieerd e-mailadres voor ntu.edu.tw
- Chao-Wei HuangNational Taiwan UniversityGeverifieerd e-mailadres voor csie.ntu.edu.tw
- Xiujun LiUniversity of Washington / AppleGeverifieerd e-mailadres voor cs.washington.edu
- Lihong Li (李力鸿)AmazonGeverifieerd e-mailadres voor amazon.com
- Ming SunFacebookGeverifieerd e-mailadres voor cs.cmu.edu
- William Yang WangMellichamp Chair Professor, University of California, Santa BarbaraGeverifieerd e-mailadres voor cs.ucsb.edu
- Bhuwan DhingraAssistant Professor, Computer Science, Duke UniversityGeverifieerd e-mailadres voor cs.duke.edu
- Ting-Rui ChiangUniversity of Southern CaliforniaGeverifieerd e-mailadres voor usc.edu
- Yen-Ting, LinNational Taiwan UniversityGeverifieerd e-mailadres voor csie.ntu.edu.tw
- Faisal Ahmed, PhDMicrosoftGeverifieerd e-mailadres voor microsoft.com
- Ta-Chung ChiCarnegie Mellon UniversityGeverifieerd e-mailadres voor andrew.cmu.edu
- Yi-Ting YehGoogleGeverifieerd e-mailadres voor google.com
- Yung-Sung ChuangMassachusetts Institute of TechnologyGeverifieerd e-mailadres voor mit.edu
Volgen
Yun-Nung (Vivian) Chen
Andere namenYun-Nung Chen
National Taiwan University
Geverifieerd e-mailadres voor ieee.org - Homepage