Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken10 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Ko NishinoProfessor, Kyoto UniversityGeverifieerd e-mailadres voor i.kyoto-u.ac.jp
- Tony TUNGDirector of Research, Meta Reality LabsGeverifieerd e-mailadres voor fb.com
- Ryo KAWAHARAKyushu Institute of TechnologyGeverifieerd e-mailadres voor ai.kyutech.ac.jp
- Yaser SheikhVP, Meta Reality Labs (Pittsburgh)Geverifieerd e-mailadres voor cs.cmu.edu
- Hanbyul JooAssistant Professor, Seoul National UniversityGeverifieerd e-mailadres voor snu.ac.kr
- Takeo KanadeCarnegie Mellon UniversityGeverifieerd e-mailadres voor cs.cmu.edu
- Iain MatthewsEpic Games / University of East Anglia / Carnegie Mellon UniversityGeverifieerd e-mailadres voor uea.ac.uk
- Kosuke TakahashiUmitronGeverifieerd e-mailadres voor umitron.com
- Atsuto MakiProfessor of Computer Science, KTH Royal Institute of TechnologyGeverifieerd e-mailadres voor kth.se
- Rodrigo VerschaeUniversidad de O'Higgins (UOH)Geverifieerd e-mailadres voor verschae.org
- Adrian HiltonProfessor of Computer Vision & Graphics, University of SurreyGeverifieerd e-mailadres voor surrey.ac.uk
- Mai NishimuraOMRON SINIC XGeverifieerd e-mailadres voor sinicx.com
- Jean-François LalondeUniversité LavalGeverifieerd e-mailadres voor gel.ulaval.ca
- Hiromasa YOSHIMOTOThe University of TokyoGeverifieerd e-mailadres voor tkl.iis.u-tokyo.ac.jp
- Iku Ohama, Ph.D.Chief Research Engineer at Panasonic, Senior Research Engineer at ARIMO LLCGeverifieerd e-mailadres voor jp.panasonic.com
- Peng HuangResearch Fellow, University of SurreyGeverifieerd e-mailadres voor surrey.ac.uk
- Yali ZhengUniversity of Electronic Science and Technology of ChinaGeverifieerd e-mailadres voor uestc.edu.cn
- Tomas SimonPh.D. student, The Robotics Institute, Carnegie Mellon UniversityGeverifieerd e-mailadres voor cmu.edu
- Tomoyuki MukasaAI Lab, CyberAgent, Inc.
Volgen
Shohei Nobuhara
Professor, Kyoto Institute of Technology
Geverifieerd e-mailadres voor kit.ac.jp - Homepage