Volgen
Nina Vandermeulen
Nina Vandermeulen
Postdoctoral Researcher, University of Antwerp
Geverifieerd e-mailadres voor uantwerpen.be
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
In search of an effective source use pattern for writing argumentative and informative synthesis texts
N Vandermeulen, B Van den Broek, E Van Steendam, G Rijlaarsdam
Reading and Writing 33 (2), 239-266, 2020
642020
Reporting Writing Process Feedback in the Classroom Using Keystroke Logging Data to Reflect on Writing Processes
N Vandermeulen, M Leijten, L Van Waes
Journal of Writing Research 12 (1), 109-139, 2020
642020
Mapping synthesis writing in various levels of Dutch upper-secondary education A national baseline study on text quality, writing process and students’ perspectives on writing
N Vandermeulen, S De Maeyer, E Van Steendam, M Lesterhuis, ...
Pedagogische Studien, 2020
262020
Exploring feedback and regulation in online writing classes with keystroke logging
NEJA Bowen, N Thomas, N Vandermeulen
Computers and Composition 63, 102692, 2022
252022
How students perform synthesis tasks: An empirical study into dynamic process configurations.
E Van Steendam, N Vandermeulen, S De Maeyer, M Lesterhuis, ...
Journal of Educational Psychology, 2022
92022
Synthesis writing in upper-secondary education: From a baseline of texts and processes to process-oriented feedback
N Vandermeulen
82020
Feedback op de schrijfaanpak: de ontwikkeling van een schrijfprocesgericht feedbackrapport voor vwo-leerlingen
J Aben, B Broek, N Vandermeulen, E Steendam, G Rijlaarsdam
Levende Talen Tijdschrift 18 (4), 3-14, 2017
42017
A reflection on academic writing: the perspective of a group of European writing researchers
N Vandermeulen, C Meulemans, L Paesen, T Limpo
The WAC Clearinghouse; University Press of Colorado, 2022
12022
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–8