Volgen
Janneke Loo, van der
Janneke Loo, van der
Assistant Professor and Teacher Educator, Tilburg University
Geverifieerd e-mailadres voor tilburguniversity.edu - Homepage
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
Online training of TPACK skills of higher education scholars: A cross-institutional impact study
B Rienties, N Brouwer, K Bohle Carbonell, D Townsend, AP Rozendal, ...
European Journal of Teacher Education 36 (4), 480-495, 2013
1312013
Learning how to write an academic text: The effect of instructional method and writing preference on academic writing performance
J van der Loo, E Krahmer, M van Amelsvoort
Journal of Writing Research 9 (3), 233-258, 2018
232018
E-learning cookbook. tpack in professional development in higher education
N Brouwer, J van der Pol, PJ Dekker
Amsterdam University Press, 2013
152013
Learning how to throw darts. Effects of modeling type and reflection on novices’ dart-throwing skills
J van der Loo, E Krahmer, M van Amelsvoort
Journal of motor behavior 53 (1), 105-116, 2021
122021
Vaardig met vakinhoud. Handboek vakdidactiek Nederlands
JJM Dera, JCG Gubbels, J Loo, JHM van Rijt
Bussum: Coutinho, 2023
112023
Reflection in learning to write an academic text. How does reflection affect observational learning and learning-by-doing in a research synthesis task?
J van der Loo, E Krahmer, M van Amelsvoort
Frontiers in Education 4, 19, 2019
92019
What's (not) in a Keystroke? Automatic Discovery of Students' Writing Processes Using Keystroke Logging
R Conijn, J van der Loo, M Van Zaanen
International Conference on Learning Analytics & Knowledge, 2018
92018
Getting a grip on academic writing processes with the Writing Machine
J van der Loo, R Bouwer
book of, 96, 2023
32023
Mastering the art of academic writing: Comparing the effectiveness of observational learning and learning by doing
J Van der Loo
22022
Learning How to Write an Academic Text: The Effect of Instructional Method and Reflection on Text Quality.
J van der Loo, E Krahmer, M van Amelsvoort
International Association for Development of the Information Society, 2016
22016
Literatuurstudie naar de kenmerken van effectief schrijfonderwijs in het voortgezet onderwijs.
R Bouwer, L van Ockenburg, J van der Loo, D van Weijen
Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek, 2022
12022
Learning How To Throw Darts: The Effect Of Modeling Type And Reflection On Dart-Throwing Skills.
J van der Loo, E Frissen, E Krahmer
CogSci, 2016
12016
LittleGenius: Co-Designing a GPT-4 Enhanced VR Pedagogical Framework with Teachers for Primary Education
L Dai, MM Jung, M Šafář Postma, J van der Loo, MM Louwerse
Proceedings of the 24th ACM International Conference on Intelligent Virtual …, 2024
2024
Assessing the Impact of GenAI-Assisted Writing on Grade Attribution: The Moderating Role of Self-Efficacy in Writing Skill
M Fatima, J van der Loo
2024
Bewuster schrijven met ChatGPT?: Uitdagingen van AI voor het (academisch) schrijfonderwijs
J van der Loo, L De Wachter
Opdat wij schrijven: Herinrichting van het schrijfonderwijs nu, 2024
2024
De kunst (matige intelligentie) van het schrijven
J van der Loo
VIOT 2024-Abstracts, 2024
2024
Schrijfvaardigheid: Grip op het schrijfproduct en schrijfproces.
J van der Loo
Vaardig met Vakinhoud: Handboek Vakdidactiek Nederlands, 2023
2023
Variation in human-like gestures by social robots supporting L2 learning in students.
A Jalalian, J van der Loo
2022
Literatuurstudie naar de kenmerken van effectief schrijfonderwijs in het voortgezet onderwijs
J van der Loo, R Bouwer, L van Ockenburg, D van Weijen
2022
Grip op je schrijfproces met De Schrijfmachine: Zelfregulerend academisch schrijven
R Bouwer, J van der Loo
HSN Onderwijs Conferentie Nederlands, 2021
2021
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–20