Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken7 artikelen
1 artikel
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Cordula ArteltLeibniz Institute for Educational Trajectories (LIfBi), University of BambergGeverifieerd e-mailadres voor uni-bamberg.de
- Christina KauschkeProfessorin für Germanistische Sprachwissenschaft, Klinische Linguistik, Universität MarburgGeverifieerd e-mailadres voor uni-marburg.de
- Richard GerrigProfessor of Psychology, Stony Brook UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stonybrook.edu
- Timo LeudersProfessor of Mathematics EducationGeverifieerd e-mailadres voor ph-freiburg.de
- Andreas EichlerGeverifieerd e-mailadres voor mathematik.uni-kassel.de
- Hendrik Lohse-BossenzProfessor, University of GreifswaldGeverifieerd e-mailadres voor ph-heidelberg.de
- Katharina LoiblUniversity of Education FreiburgGeverifieerd e-mailadres voor ph-freiburg.de
- Christoph RandlerProfessor, University of TuebingenGeverifieerd e-mailadres voor uni-tuebingen.de
- Birgit SpinathProfessorin für Pädagogische Psychologie, Universität HeidelbergGeverifieerd e-mailadres voor psychologie.uni-heidelberg.de
- Christian VollmerPädagogische Hochschule TirolGeverifieerd e-mailadres voor ph-tirol.ac.at
- Juliane LeudersLecturer, University of Education Freiburg / Dozentin, PH FreiburgGeverifieerd e-mailadres voor ph-freiburg.de
- Tim Billion-KramerVertretung der Professur "Naturwissenschaftliches Lernen", PH LudwigsburgGeverifieerd e-mailadres voor ph-ludwigsburg.de
- Sara BeckerFreiburg University of EducationGeverifieerd e-mailadres voor ph-freiburg.de
- Eva-Kristina FranzPh Heidelberg, University of EducationGeverifieerd e-mailadres voor ph-heidelberg.de
- Alexander RobitzschIPN - Leibniz Institute for Science and Mathematics Education, Kiel, Germany
- Rehm, MarkusDidaktik der Naturwissenschaften. PH HeidelbergGeverifieerd e-mailadres voor ph-heidelberg.de