Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken11 artikelen
0 artikelen*
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Chris PhillipsonThe University of ManchesterGeverifieerd e-mailadres voor manchester.ac.uk
- Kieran WalshIrish Centre for Social Gerontology, Institute for Lifecourse and Society, University of GalwayGeverifieerd e-mailadres voor universityofgalway.ie
- Eamon O'SheaProfessor NUI GalwayGeverifieerd e-mailadres voor nuigalway.ie
- Catherine ConlonAssociate Professor Social Policy, Trinity College DublinGeverifieerd e-mailadres voor tcd.ie
- Virpi TimonenProfessor of Social and Public PolicyGeverifieerd e-mailadres voor helsinki.fi
- Tine BuffelProfessor of Sociology and Social Gerontology, the University of ManchesterGeverifieerd e-mailadres voor manchester.ac.uk
- Vanessa BurholtGeverifieerd e-mailadres voor swansea.ac.uk
- Arlind ReuterApplied Gerontology, Lund UniversityGeverifieerd e-mailadres voor med.lu.se
- Feliciano VillarDepartament of Cognition, Development and Educational Psychology. University of BarcelonaGeverifieerd e-mailadres voor ub.edu
- Rodrigo Serrat, PhD, Tenure-track lect...Cognition, Development, and Educational Psychology Department - University of BarcelonaGeverifieerd e-mailadres voor ub.edu
- Jenny de Jong GierveldNetherlands Interdisciplinary Demographic Institute & VU University, AmsterdamGeverifieerd e-mailadres voor nidi.nl
- Fredrica NyqvistÅbo Akademi UniversityGeverifieerd e-mailadres voor abo.fi
- Mark ShucksmithNewcastle UniversityGeverifieerd e-mailadres voor ncl.ac.uk
- Frans ThissenGastdocent Sociale Geografie, Universiteit van AmsterdamGeverifieerd e-mailadres voor uva.nl
- Suzanne MoffattReader in Social Gerontology, Newcastle UniversityGeverifieerd e-mailadres voor ncl.ac.uk
- Eva-Marie KesslerProfessorin für Gerontopsychologie, MSB Medical School BerlinGeverifieerd e-mailadres voor medicalschool-berlin.de
Volgen
Thomas Scharf
Population Health Sciences Institute, Newcastle University
Geverifieerd e-mailadres voor ncl.ac.uk - Homepage