Mijn eigen profiel maken
Medeauteurs
- Michel BallingsThe University of Tennessee, department of Business Analytics and StatisticsGeverifieerd e-mailadres voor utk.edu
- Charles H. NobleUniversity of TennesseeGeverifieerd e-mailadres voor utk.edu
- Prasad A. NaikUniversity of California DavisGeverifieerd e-mailadres voor ucdavis.edu
- Anne RoggeveenCharles Clarke Reynolds Professor of Retailing & Marketing, Babson CollegeGeverifieerd e-mailadres voor babson.edu
- YUEXIAO DONGTemple UniversityGeverifieerd e-mailadres voor temple.edu
- Pravin NathClemson UniversityGeverifieerd e-mailadres voor clemson.edu
- Ken MatsunoBabson College, ESADE Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor babson.edu
- Wayne D. HoyerProfessor of Marketing, University of Texas at AustinGeverifieerd e-mailadres voor mccombs.utexas.edu
- Garrett M. ShipleyMarketing Doctoral Candidate, University of Tennessee-KnoxvilleGeverifieerd e-mailadres voor vols.utk.edu
- Anthony Di BenedettoProfessor of MarketingGeverifieerd e-mailadres voor temple.edu
- Annette TowerClemson UniversityGeverifieerd e-mailadres voor clemson.edu
- Dominique HanssensProfessor of Marketing, UCLAGeverifieerd e-mailadres voor anderson.ucla.edu
- Rebecca Walker ReczekThe Ohio State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor osu.edu
Volgen
Neeraj Bharadwaj
Proffitt's Professor in Marketing, University of Tennessee
Geverifieerd e-mailadres voor utk.edu