Volgen
Hendrik Döpper
Hendrik Döpper
Düsseldorf Institute for Competition Economics (DICE), University of Düsseldorf
Geverifieerd e-mailadres voor doepper.eu - Homepage
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
Rising markups and the role of consumer preferences
H Döpper, A MacKay, N Miller, J Stiebale
Harvard Business School Strategy Unit Working Paper, 2022
572022
A Bargaining Perspective on Vertical Integration, May 2022
H Döpper, G Sapi, C Wey
Forthcoming in: Canadian Journal of Economics, 0
3*
Combinable products, price discrimination, and collusion
H Döpper, A Rasch
International Journal of Industrial Organization 94, 103071, 2024
2024
The Portfolio Power Theory Revisited: Evidence from Cross-Category Mergers in US Retailing
H Döpper
Available at SSRN 4630353, 2023
2023
Four Essays on the Analysis of Market Power and its Implications
H Döpper
Dissertation, Düsseldorf, Heinrich-Heine-Universität, 2024, 0
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–5