Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken2 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Leif D. NelsonProfessor of Business Administration and MarketingGeverifieerd e-mailadres voor haas.berkeley.edu
- Nicolas DavidenkoProfessor of Psychology, UC Santa CruzGeverifieerd e-mailadres voor ucsc.edu
- Ravi DharYale School of ManagementGeverifieerd e-mailadres voor yale.edu
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceGeverifieerd e-mailadres voor cmu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolGeverifieerd e-mailadres voor anderson.ucla.edu
- Jonathan LevavGraduate School of Business, Stanford UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stanford.edu
- Alan SchwartzProfessor of Medical Education and Research Professor of Pediatrics, University of Illinois at ChicagoGeverifieerd e-mailadres voor uic.edu
- Benjamin A. ConverseUniversity of VirginiaGeverifieerd e-mailadres voor virginia.edu
- Aaron SackettAssociate Professor of Marketing, University of St. ThomasGeverifieerd e-mailadres voor stthomas.edu
- Kathleen D. VohsGeverifieerd e-mailadres voor umn.edu
- Benedict DellaertProfessor of Marketing, Erasmus School of Economics, Erasmus University RotterdamGeverifieerd e-mailadres voor ese.eur.nl
- Michel Tuan PhamKravis Professor of Business, Columbia UniversityGeverifieerd e-mailadres voor columbia.edu
Volgen
Tom Meyvis
New York University, Stern School of Business
Geverifieerd e-mailadres voor stern.nyu.edu - Homepage