Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken3 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Karsten HansenUniversity of CaliforniaGeverifieerd e-mailadres voor ucsd.edu
- Paolo SuricoLondon Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor london.edu
- Eric SchwartzAssociate Professor of Marketing, Ross School of Business, University of MichiganGeverifieerd e-mailadres voor umich.edu
- Vishal SinghStern School of Business, NYUGeverifieerd e-mailadres voor stern.nyu.edu
- Jacob AbernethyAssistant Professor, University of MichiganGeverifieerd e-mailadres voor umich.edu
- Benjamin HandelUniversity of California at BerkeleyGeverifieerd e-mailadres voor berkeley.edu
- Vincent NijsAssistant Professor of Marketing, Rady School of ManagementGeverifieerd e-mailadres voor rady.ucsd.edu
- Anja LambrechtLondon Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor london.edu
- Eric T. AndersonKellogg School of Management, Northwestern UniversityGeverifieerd e-mailadres voor northwestern.edu
- Naufel VilcassimLondon Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor london.edu
- Ali Umut GülerAssistant Professor of Marketing, Koc UniversityGeverifieerd e-mailadres voor ku.edu.tr
- Sungtak HongAssistant Professor of Marketing, Bocconi UniversityGeverifieerd e-mailadres voor unibocconi.it
- James W RobertsDuke UniversityGeverifieerd e-mailadres voor duke.edu
Volgen
Kanishka Misra
Professor of Marketing and Analytics, University of California, San Deigo
Geverifieerd e-mailadres voor ucsd.edu - Homepage