Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken4 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Andreas B. EisingerichProfessor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College LondonGeverifieerd e-mailadres voor imperial.ac.uk
- HaeEun Helen ChunAssociate Professor of Services Marketing, Cornell UniversityGeverifieerd e-mailadres voor cornell.edu
- Simon J. BellProfessor of Marketing, University of Melbourne; Fellow, University of CambridgeGeverifieerd e-mailadres voor unimelb.edu.au
- He (Michael) JiaThe University of Hong KongGeverifieerd e-mailadres voor hku.hk
- Seigyoung AuhProfessor of Marketing, Arizona State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor asu.edu
- Magnus HultmanBrock UniversityGeverifieerd e-mailadres voor brocku.ca
- Martin HeinbergAssociate Professor of Marketing, Leeds University Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor leeds.ac.uk
- fang wanProfessor of Marketing, Asper School of Business, University of ManitobaGeverifieerd e-mailadres voor umanitoba.ca
- Dogan GursoySchool of Hospitality Business Management, Carson College of Business,Washington State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor wsu.edu
- Dionysius AngUniversity of LeedsGeverifieerd e-mailadres voor leeds.ac.uk
- Maximilian GerrathLeeds University Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor leeds.ac.uk
- Aulona UlqinakuLeeds University Business School, University of LeedsGeverifieerd e-mailadres voor leeds.ac.uk