Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken8 artikelen
1 artikel
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityGeverifieerd e-mailadres voor duke.edu
- Amy N. DaltonAssociate Professor of Marketing, Hong Kong University of Science and TechnologyGeverifieerd e-mailadres voor ust.hk
- Grainne FitzsimonsDuke UniversityGeverifieerd e-mailadres voor duke.edu
- James BettmanProfessor of Business Administration, Duke UniversityGeverifieerd e-mailadres voor duke.edu
- N. Pontus LeanderAssociate Professor, Wayne State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor wayne.edu
- William W. MadduxKenan-Flagler Business School, University of North Carolina at Chapel HillGeverifieerd e-mailadres voor kenan-flagler.unc.edu
- Robin J TannerRetired Associate Professor of Marketing, University of Wisconsin, MadisonGeverifieerd e-mailadres voor bus.wisc.edu
- Eli FinkelNorthwestern UniversityGeverifieerd e-mailadres voor northwestern.edu
- baba shivProfessor of Marketing, Stanford UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stanford.edu
- Joel HuberAlan D. Schwartz Emeritus Professor of Marketing Duke UniversityGeverifieerd e-mailadres voor duke.edu
- Sarah MooreProfessor of Marketing, Thornton A. Graham Chair, University of AlbertaGeverifieerd e-mailadres voor ualberta.ca