Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken1 artikel
2 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Michel LarocheRoyal Bank Distinguished Professor of Marketing, Concordia UniversityGeverifieerd e-mailadres voor concordia.ca
- Mohammad Reza HabibiAssociate Professor, Marketing, California State University, FullertonGeverifieerd e-mailadres voor fullerton.edu
- Ebrahim MazaheriLazaridis School of Business & Economics, Wifrid Laurier UniversityGeverifieerd e-mailadres voor wlu.ca
- Nick HajliAI Strategist and Professor in Digital Strategy, Loughborough UniversityGeverifieerd e-mailadres voor lboro.ac.uk
- Marcelo Vinhal NepomucenoCanada Research Chair in Consumer Decision-Making, Associate Professor of Marketing, HEC MontrealGeverifieerd e-mailadres voor hec.ca
- jean-charles william chebatProfessor Emeritus , HEC-MontrealGeverifieerd e-mailadres voor hec.ca
- Zhiyong YangProfessor of Marketing, Miami UniversityGeverifieerd e-mailadres voor miamioh.edu
- Hatice Kizgin, PhDUniversity of TwenteGeverifieerd e-mailadres voor utwente.nl
- Boris BartikowskiKedge Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor kedgebs.com
- Hamid ShirdastianAssistant Professor in Marketing Analytics, Williams School of Business - Bishop's UniversityGeverifieerd e-mailadres voor ubishops.ca
- Ramdas ChandraNova Southeastern UniversityGeverifieerd e-mailadres voor nova.edu
- Isar KianiAssistant Professor of Marketing, St. John Fisher CollegeGeverifieerd e-mailadres voor sjfc.edu
- Shimi Naurin AhmadMorgan State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor morgan.edu
- Chun ZhangUniversity of DaytonGeverifieerd e-mailadres voor udayton.edu